Ćwiczenia odchudzające

W treningu #9 wyzwania #Fit4Summer zmierzysz się z trzema rodzajami ćwiczeń: na stojąco (aeroby), z hantlami i w podporach. Każde z nich ma inną funkcję – aeroby podkręcają metabolizm, ćwiczenia z hantlami kształtują uda i pośladki, a podpory modelują brzuch i ramiona. Odtwórz trening i ćwicz razem z Fit Mom Anią Dziedzic!
Trening #8 wyzwania #Fit4Summer składa się ćwiczeń "w górze" podnoszących tętno przeplatanych z ćwiczeniami na mocny, płaski brzuch. Taka kombinacja gwarantuje, że w szybkim czasie pozbędziesz się opornych fałdek i niechcianych boczków. Ćwicz razem z Fit Mom Anią Dziedzic!
Podkręcamy spalanie! Trening #7 wyzwania #Fit4Summer bazuje na interwałach, które przyspieszają metabolizm i powodują spalanie tkanki tłuszczowej nawet do 24 godzin po zakończonym treningu. Zobacz zapis treningu LIVE z Facebooka Fit Mom Ani Dziedzic.
6. trening wyzwania #Fit4Summer składa się z dwóch części: pierwsza to ćwiczenia kardio mające na celu spalenie tkanki tłuszczowej, druga to ćwiczenia w leżeniu lub podporze, które wzmacniają i ujędrniają sylwetkę. Przygotuj się na 20-minutowy trening angażujący całe ciało!
Czwarty trening wyzwania #Fit4Summer, a zarazem pierwszy trwający ponad 30 minut. Fit Mom Ania Dziedzic przygotowała zestaw ćwiczeń, które rozprawią się z twoją tkanką tłuszczową skuteczniej niż tabata! Obejrzyj film z transmisji LIVE.
Trening #5 wyzwania #Fit4Summer na jędrne pośladki i zgrabne uda bez cellulitu! 20 minut intensywnych ćwiczeń WIDEO przygotowanych przez Fit Mom Anię Dziedzic, dzięki którym wymodelujesz dolne partie ciała. Startujemy!
Trzeci trening wyzwania #Fit4Summer LIVE. Fit Mom Ania Dziedzic przygotowała 20-minutowy zestaw ćwiczeń kardio przeplatanych z ćwiczeniami w podporze. Taki schemat gwarantuje bardzo skuteczne spalanie tkanki tłuszczowej!
Trening #2 wyzwania #Fit4Summer - zapis LIVE prosto z Facebooka Fit Mom Ani Dziedzic. Tym razem Ania przygotowała ćwiczenia TABATA, które skupiają się na pośladkach i udach. Do ćwiczeń przydadzą się hantle, krzesło i butelka z wodą. Zaczynamy!
Pierwszy trening wyzwania #Fit4Summer! Intensywny trening z elementami kardio, dzięki któremu spalisz morze kalorii i pozbędziesz fałdek z dolnych partii brzucha. Zaczynamy pełną parą!
Już tylko kilka tygodni do wakacji, a ty nie zdążyłaś jeszcze zrobić formy na lato? Weź udział w czerwcowym wyzwaniu #Fit4Summer! Dzięki wspólnej akcji Wformie24.pl i Fit Mom Ani Dziedzic w 4 tygodnie schudniesz i wymodelujesz najbardziej problematyczne części ciała: brzuch, uda i pośladki. Poznaj zasady wyzwania #Fit4Summer i harmonogram treningów.
Fit Mom, czyli Ania Dziedzic jest jedną z najpopularniejszych polskich trenerek. Główną zasadę jej działania stanowi hasło: "aktywna rodzina to szczęśliwa rodzina". Dlatego też Fit Mom stworzyła program treningowy skierowany do młodych matek, prowadzi również zajęcia dla kobiet w ciąży i transmisje treningów online dla każdego. Przeczytaj, jakie ćwiczenia proponuje Ania Dziedzic i jakich możesz się po nich spodziewać efektów!
Ćwiczenia na płaski brzuch po ciąży powinny koncentrować się na wzmacnianiu poprzecznych mięśni brzucha oraz mięśni dna miednicy. Od ich kondycji zależy szybkość regeneracji mięśni prostych zlokalizowanych pośrodku brzucha, które w czasie ciąży rozchodzą się pod wpływem rosnącego dziecka. To one mają największy wpływ na wygląd talii i okolic pasa po porodzie. Obejrzyj wideo, na którym położna i trenerka Izabela Dembicka pokazuje trening na płaski brzuch po ciąży.