Ćwiczenia odchudzające

Aerobik to najlepsza forma ćwiczeń dla odchudzających się. Godzina takiego treningu pozwala spalić średnio 400-500 kcal. Zobacz, ile kalorii stracisz trenując różne odmiany aerobiku: TBC, ABT, fat burning, zumbę, aqua aerobik, bieganie, jazdę na rowerze, nordic walking.
Najważniejszym efektem trenowania tabaty jest szybki ubytek tkanki tłuszczowej. Szacuje się, że 4-minutowy trening pozwala spalić 3 razy więcej tłuszczu niż tradycyjne ćwiczenia aerobowe. Zobacz, na jakie jeszcze efekty możesz liczyć, ćwicząc metodą Tabaty.
"Skinny fat", czyli "chudy grubas", to określenie na szczupłą osobę, która mimo że niewiele waży, ma cellulit i obwisłą skórę. Choć takie mankamenty łatwo ukryć pod ubraniem, wyjście na plażę w stroju bikini może obnażyć niedostatki figury. Dowiedz się, jakie ćwiczenia i dietę powinny stosować osoby "skinny fat", aby pozbyć się zwiotczałej skóry w okolicach ud, pośladków, brzucha i ramion.
7-minutowy trening odchudzający – brzmi jak coś niemożliwego? Wręcz przeciwnie! 7 minut treningu z odpowiednio dobranymi ćwiczeniami wykonywanymi w systemie interwałowym może zdziałać naprawdę wiele. Podczas treningu nie spalimy tak dużo kalorii, jak w przy godzinnym wysiłku, ale w trakcie 7-minutowego treningu HIIT wystarczająco podkręcimy metabolizm, aby pracował dla nas nawet trzykrotnie wydajniej przez resztę dnia!
Chcesz szybko schudnąć 3, 5 lub 10 kilogramów ćwicząc w domowym zaciszu? Dla tych, którzy nie lubią spędzać wieczorów na siłowni, przygotowaliśmy przegląd skutecznych ćwiczeń i treningów, które  pomogą schudnąć bez wychodzenia z domu.
Nie masz zbyt wiele czasu, a chciałbyś zacząć regularnie wykonywać trening odchudzający w domu? 15-minutowy trening dla początkujących będzie dla ciebie strzałem w dziesiątkę! To tylko kilka ćwiczeń, ale dobranych tak, aby przynieść twojemu organizmowi maksymalne efekty fizyczne. Sprawdź nasz 15-minutowy trening dla początkujących i zacznij cieszyć się dobrym zdrowiem i piękną figurą!
Trening anaerobowy, zwany też treningiem beztlenowym, to rodzaj wysiłku fizycznego, podczas którego energia pozyskiwana jest z przemian beztlenowych. Definicja takiego wysiłku opiera się na założeniu szybkiej utraty tkanki tłuszczowej i wysokiej aktywacji włókien mięśniowych. Trening beztlenowy pozwala spalić dużo kalorii jednocześnie budując masę mięśniową. Sprawdź, czym dokładnie jest wysiłek beztlenowy i poznaj przykładowe ćwiczenia i rodzaje treningów anaerobowych.
Tabata, czyli czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia Tabata wykonywane 2 lub 3 razy w tygodniu w szybkim czasie pozwalają osiągnąć szczytową formę. Wypróbuj przykładowy trening Tabata i popraw swoją kondycję.
Myślisz, że trening ze skakanką to zabawa tylko dla dzieci? Nic bardziej mylnego! Sprawdź, jakich cudów może dokonać regularne skakanie na skakance – systematyczne ćwiczenia pomogą ci schudnąć i sprawią, że na nowo polubisz skakanie.
By ćwiczeniami obniżyć poziom cholesterolu, wcale nie musisz biegać na siłownię i ćwiczyć do upadłego. Wystarczy trochę, ale systematycznie. Zobacz przykładowe ćwiczenia obniżające cholesterol.
Trening na redukcję tkanki tłuszczowej, czyli trening odchudzający, powinien być precyzyjnie zaplanowany - ważna jest zarówno częstotliwość treningów, jak i ich różnorodność (aeroby, ćwiczenia siłowe, interwały). Poza planem treningowym należy zadbać o właściwą dietę, która pokryje zapotrzebowanie energetyczne pracujących mięśni. Poznaj najlepsze treningi na redukcję tkanki tłuszczowej i wypróbuj plan treningowy dla początkujących.
Szerokie biodra to bardzo kobieca cecha, coraz częściej uznawana za zaletę. Jednak kiedy szerokie biodra są nieproporcjonalne w stosunku do góry ciała, mogą sprawiać paniom pewien kłopot. Mimo wszystko, nic nie jest przesądzone. Istnieje wiele sposobów na optyczne i realne wyszczuplenie sylwetki, a jednym z nich są ćwiczenia na szerokie biodra, które wyrównują proporcje ciała. Sprawdź, jak ukryć szerokie biodra za pomocą ubioru oraz dowiedz się, co powinnaś robić, aby zrzucić nadmiar kilogramów z dolnych partii ciała.