Jogging

Wabi-sabi to japońska filozofia, która kocha wszystko, co nieidealne, z przeszłością, lekko podniszczone... Jednym słowem wszystko, co ma duszę! To akceptacja siebie, tego co daje nam życie. Wabi-sabi zyskuje popularność w projektowaniu wnętrz. Podobnie jest i w treningu!
Slow jogging to rodzaj treningu biegowego, polegający na truchtaniu wolniejszym niż chodzenie. Stworzona przez japońskiego prof. Tanakę, który przez lata badał wpływ poszczególnych dyscyplin sportowych na samopoczucie i zdrowie. Dowiedz się, dlaczego warto trenować slow jogging i jakie są zasady truchtania.
Efekty joggingu są zaskakująco różnorodne. Jogging rozbudowuje masę mięśniową, przyspiesza spalanie kalorii, pozytywnie oddziałuje na układ oddechowy i krwionośny oraz działa jak naturalny antydepresant. Już kilka tygodni regularnego biegania zaowocuje widocznymi zmianami!
Jogging to idealny sposób na pozbycie się zbędnych kilogramów! Dlaczego? Podczas godzinnego treningu jesteśmy w stanie spalić nawet 500 kcal! Zapoznaj się z prostymi zasadami, dzięki którym bieganie przyniesie szybkie i trwałe efekty.
Jogging jest jednym z najlepszych sposobów na pozbycie się niechcianej tkanki tłuszczowej. Spokojny trucht w niedługim czasie pozwoli ci schudnąć kilka kilogramów i zagwarantuje wymarzoną sylwetkę. Sprawdź, jak biegać i ile można schudnąć dzięki porannemu joggingowi.
Jogging i trening biegowy należą do tej samej grupy ćwiczeń aerobowych, opierających się na bieganiu. Wydawać by się mogło, że nie ma pomiędzy nimi znacznych różnic, jednak nie można się bardziej pomylić! Czym różni się bieganie od joggingu?
JOGGING (bieganie rekreacyjne) to najprostsza, a zarazem najbliższa naturze forma aktywności. Mamy ją w genach. Wystarczy włożyć odpowiednie buty i... pobiec przed siebie! Chcesz zacząć uprawiać jogging? Nie zapomnij o rozgrzewce, wyborze odpowiedniego podłoża i kupnie dobrych butów.
Produkty uciskowe to powszechnie stosowane rozwiązanie w profilaktyce i leczeniu chorób żył kończyn dolnych oraz ich powikłań. Stopniowany ucisk zewnętrzny na tkanki usprawnia dosercowy przepływ krwi żylnej i limfy, co poprawia mikrokrążenie i przyspiesza miejscową regenerację zmęczonych kończyn.

Materiał sponsorowany